ارادتمند

ارادتمند

ارادتمند

ارادتمند

پیشگیری از پوکی استخوان و التهاب زیر چشم و صورت

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۳:۴۳ ق.ظ

پیشگیری از پوکی استخوان و التهاب زیر چشم و صورت

آب بنوشید کمبود ویتامین C سبب پوسته شدن صورت نیز می شود. خیار خیار را بریزید و آن را روی صورت قرار ده تا 10 دقیقه نگه دارید. یک رژیم غذایی با چربی بالا باعث چروک شدن پوست می شود. - خوردن میوه ها و سبزیجات به اندازه کافی. - ورزش. ورزش باعث قلب می شود یک جریان خون خوب از نفخ چهره جلوگیری می کند. چهره خود را با آب سرد 1 تا 2 دقیقه شستشو دهید. کاهش مصرف نمک برای جلوگیری از تجمع مایع در بافت. خواب حداقل 7 تا 8 ساعت در شب. هنگام استراحت و جلوگیری از احتباس مایع در صورت، سر خود را با دو بالش بالا ببرید. کیسه های چای را در آب یخ قرار دهید و روی صورت خود قرار دهید. لوسیون خود را در آب سرد بشویید و آن را به مدت 10 دقیقه قرار دهید. کرم مرطوب کننده خود را در یخچال قرار دهید. این مرطوب کننده می تواند سرد و سرگرم کننده باشد. قطره آب و پودر فندق را بگذارید و هر روز آن را روی صورت خود بگذارید. فندق یک رطوبت طبیعی است و منافذ را پاک می کند و تورم را کاهش می دهد. چه چیزی باعث تورم ناگهانی صورت و زیر چشمها می شود؟
التهاب و چشم درد

کیسه های چشم هنگامی رخ می دهند که پوست به دلیل از دست دادن جرم عضلانی کشیده شده و از بین می رود و چربی در زیر روده ی چشم تجمع پیدا می کند. کیسه های یکپارچه یا چربی مداری به طور طبیعی چشمان خود را احاطه کرده و از کبودی و کبودی محافظت می کنند. کیسه های تحت چشمی نیز نامیده می شوند و اغلب در پلک پایین تر دیده می شود. کیسه هایی که در اطراف پلک بالا قرار دارند، اغلب با ابروهای دراز، که به نوبه خود، به سمت پایین حرکت می کنند و وزن را روی پلک بالا می برند، باعث می شود کیسه ها در اطراف پلک بالا و گوشه های چشم حرکت کنند.
درمان التهاب و زیر چشم

کیسه های چشم اغلب از طریق یک عملیات به نام بلفاروپلاستی درمان می شوند که در آن چربی بیش از حد و پوست بیش از حد در اطراف چشم برداشته می شود تا جوان تر و ظریف تر ظاهر شود. برای پف کردن چشم، قرار دادن یک فشرده سرد بر روی چشم، و سپس فشار ملایم برای چند دقیقه ممکن است ظاهر پوست متورم و یا آزادانه نگاه بهتر است. درمانگاه Mayo می گوید ممکن است داروهای آلرژیک نیز باعث کاهش میزان خارش و تورم در اطراف چشم شود. با استفاده از پلک های فوقانی و پایین و همچنین قرار دادن کیسه ای از چای بر روی پلک های بسته در مدت 15 دقیقه، می تواند به تسکین مایع و کاهش خستگی و تورم کمک کند.
درمان خفیف و التهاب زیر چشم

اگر پف چشم به علت یک مشکل فیزیکی نیست، عمل جراحی چشم یا سایر روش های تایید شده که می تواند برای اصلاح چین و چروک پوست و جوان سازی پوست در اطراف چشم مفید باشد، مفید است. معمولا با استفاده از مواد لیزر، لایه برداری و پرکننده که برای برداشتن چین و چروک توصیه می شود، در کاهش پف کرده موثر است. در موقعیت های پیشرفته، عمل جراحی پلک تحت نظارت متخصص توصیه می شود. جراحی پلک نامیده می شود بلفاروپلاستی. بلفاروپلاستی یکی از رایج ترین روش های آرایشی چشم است که پوست، چربی و عضلات اضافی را از بین می برد و موقعیت پلک را بهبود می بخشد، باعث ایجاد تغییرات چشمگیر در ظاهر فرد می شود و نتایج در برخی موارد پایدار است.
التهاب در زیر چشم

به طور کلی، آب و هوا و ترکیبات موجود در هوا در سلامت پوست موثر است. هوا آلوده باعث خارش پوست و تغییر در اطراف چشم می شود. پوست در اطراف چشم احتمالا تحت تاثیر عوامل خارجی قرار می گیرد زیرا از سایر قسمت ها نازک تر است. بنابراین، اگر هوا آلوده باشد یا برخی از ترکیبات و مواد مضر می تواند افزایش یابد، در افرادی که حساسیت به تورم و خارش دارند حساس هستند. برای اطمینان از استفاده ماسک تقویت کننده پوست هر روز پس از بازگشت به خانه. اگر پس از حذف عفونت و استفاده از ماسک ادامه داشته باشد، باید به دکتر مراجعه کنید.

  • تورج حق وردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی