ارادتمند

ارادتمند

ارادتمند

ارادتمند

عوارض و زمان مصرف قرص لیورگل برای جوش

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۱۴ ب.ظ

قرص لیورگل

قرص لیورگل ,قرص لیورگل برای لاغری,قرص لیورگل چیست

قرص لیورگل

در این مطلب از سایت جسارت در مورد عوارض و زمان مصرف قرص لیورگل برای جوش صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.همراهان گرامی سایت جسارت ، مصرف و تعیین دوز دارو به عهده پزشک معالج شما می باشد و سایت جسارت هیچگونه مسئولیتی در خصوص مصرف خود سرانه داروها ندارد. حتماً قبل از استفاده از این دارو با پزشک معالج خود مشورت نمایید و از مصرف خودسرانه دارو به شدت بپرهیزید!

توضیحاتی در مورد قرص لیورگل

قرص لیورگل ۱۴۰ از عصاره گیاه سیلیمارین یا آنزیم های کبدی کاربرد دارد. کبــد مهمترین کارخانه‌ شیمیایی بدن است. این عضو با تولید صفرا کمک به هضم چربی‌ها نموده و بسیاری از سموم را از روده‌ها دفع می‌کند. قدرت کبد برای انجام این اعمال مهم، اغلب تحت تاثیر مواد متعددی که روزانه انسان در معرض آنها قرار می‌گیرد به خطر می‌‌افتد. غذاها و بعضی از گیاهان دارویی می‌توانند سلول‌های کبدی را در مقابل این ضایعات محافظت نموده و به نقش کبد به عنوان مهمترین عضو سم زادی بدن در این امر کمک نمایند. به علت نقش بسیار مهم کبد در اعمال بدن، پیشگیری و درمان بیماری‌های آن ضرورت تام دارد. آسیب کبد که به دنبال تخریب سلولی ناشی از فعالیت ویروسی و تغییرات التهابی ثانویه ناشی از تحریک سیستم ایمنی بدن ایجاد می‌شود ممکن است به مدت ۲۰-۱۰ سال به صورت نهفته فعال بوده و تا زمان بروز سیروز کبدی هیچگونه علامت و نشانه‌ای از خود ظاهر نسازد. این مدت طولانی، فرصت مناسبی برای درمان بیمار، توسط داروهای گیاهی و درنتیجه کنترل بیماری و پیشگیری از آسیب جدی به کبد به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که کارایی داروهای موثر در درمان اختلالات کبدی نظیر اینترفرون، کورتیکو استرئیدها و … هر چند مناسب است اما در بسیاری از موارد، متناقض عمل کرده و عوارض مصرف آنها عامل بازدارنده‌ای برای تجویزشان می‌شود.

مشخصات قرص لیورگل

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

  • تورج حق وردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی